ArtixX

Binnenkort stellen we onze dochter aan u voor. Met de lancering van dit nieuwe label kunnen we nieuwe markten aanboren en inspringen op kansen.

Koningsdag...

“In 80 dagen de wereld rondgaan is volgens Jules Verne mogelijk. Maar, in 1 dag de 13 werelden van Tilburg bezoeken was waanzinnig!” Aldus Koning Willem-Alexander die afgelopen 27 april in Tilburg zijn 50e vierde. Artishock events & marketing, verantwoordelijk voor het creatieve concept en uitvoering van de Koningsdag in Tilburg kijkt dan ook terug op een zeer geslaagde dag. In opdracht van de gemeente Tilburg ontwikkelde Artishock events & marketing een concept, werkte dit uit, zette de productie op en had tijdens het bezoek van de koninklijke familie de regie over de uitvoering.

De talrijke uiteenlopende ideeën van de Tilburgse bevolking moesten tot één verhaal worden teruggebracht. Het idee van de ‘013 werelden, één verhaal’ is zo geboren. De toer door Tilburg voerde namelijk de koninklijke familie langs dertien (naar het netnummer 013) 'werelden' die een beeld geven van de stad. Elk met een eigen verhaal, een eigen vibe, en een eigen signatuur. Elke wereld werd betreden door een speciaal ontworpen poort, inclusief poortwachter. Denk aan ‘Tilburg van Toen’, ‘Een stad van Geuren en Kleuren’, ‘Midden in het Hart van Brabant’, maar ook voetbalclub Willem II en stadsicoon ‘De Kruikenzeiker’ kwamen aan bod.

Uiteraard werkte het weer mee, maar ook het massaal toegestroomde Tilburgse publiek zorgde door hun enthousiasme voor een onvergetelijke 50e verjaardag voor de koning. Bekijk hier de sfeerbeelden van de dag.