ArtixX

Binnenkort stellen we onze dochter aan u voor. Met de lancering van dit nieuwe label kunnen we nieuwe markten aanboren en inspringen op kansen.

Missie

Pionieren met onderscheidende events

Het is als team onze ambitie pionier te zijn met onderscheidende events die door een mix van inhoud, samenwerking, daadkracht en innovatieve beleving echt resultaat voor de opdrachtgever opleveren. Onze kernwaarden noemen wij ook wel onze I-factor:

Inhoud
Zonder een event te laden met een inhoudelijke boodschap en/of kennisoverdracht blijft een event een op zich zelf staand moment, zonder ziel en resultaat. Onze mensen zijn opgeleid om inhoud te inventariseren en vertalen naar boodschappen, acties en belevingsconcepten. 

Inlevingsvermogen
Voor het bedenken van een passend event is inlevingsvermogen in de opdrachtgever, zijn doelgroepen, doelstellingen en omgeving noodzakelijk. Alleen dan krijgt een event de juiste tone of voice. 

Interactie
Delen is vermenigvuldigen. Samenwerking met de klant is de sleutel tot succes. De mensen van Artishock werken intern nauw samen om vervolgens optimaal aan de vraag van de opdrachtgever tegemoet te komen. Dit is onmogelijk zonder goede samenwerking met vertrouwde leveranciers, al vanaf de aanvraag.  

Inventiviteit
Onderscheidend vermogen begint met verbeeldingskracht, conceptontwikkeling en visualisering. Daarnaast is inventief denken en oplossend vermogen een must om doelgroepen op het juiste moment op de juiste plaats te krijgen. Inventiviteit zit in onze mensen gebakken.

Improvisatie

Voortschrijdend inzicht bij een opdracht vereist flexibiliteit. Snel schakelen gedurende het proces van samenwerken zit in het DNA van Artishock. 

Integriteit

Opdrachtgevers geven gevoelige informatie weg zodat we maximaal aan de opdracht kunnen voldoen. Opdrachten die aanwezigheid van hoogwaardigheidsbekleders en leden van het Koninklijk Huis met zich mee brengen eisen een integere opstelling en geheimhoudingsplicht. Dat is vanzelfsprekend bij Artishock.